Poradím Vám jak efektivněji využít vaše stávající pevné linky , mobilní volání a Internet. 

Příklad 1

Je možné, že v současné době stále platíte společnosti Telefónica Czech Republik a.s. ( nástupce Českého Telecomu a.s.) poplatek za údržbu telefonní ústředny,

Tento poplatek se platí za každou státní linku zapojenou do ústředny a také za každou pobočku a je uveden ve faktuře za pevné linky. Může být dost vysoký  a v ročním součtu dosahovat i desítek tisíc Kč.

Telefonní ústředna je vaše a  výhodnější pro Vás je platit, jen v případě když skutečně něco potřebujete.  

Pokud máte starší telefonní ústřednu, zrušení zbytečného poplatku vám zaplatí ústřednu novou, která vám může snížit náklady na volání a příliš péče už nevyžaduje.

V případě že platíte za údržbu ústředny jednorázově, nabízím pravděpodobně výrazně levnější a rychlejší služby.

Příklad 2

Pokud dnes máte např. 2 linky zapojené v ústředně a jednu vyhrazenou pro fax, můžete tuto linku také zapojit  do ústředny a fax připojit jako pobočku. Jednu linku ze stávajících dvou pak můžete zrušit . Na fax se všichni dovolají tak jako dříve.

Příklad 3

Používáte ISDN linku? Víte že obsahuje čtyři telefonní čísla a možnost dvou současných volání a to vše v ceně, kterou již platíte.

Příklad 4

Máte v ústředně dvě státní linky a pořídili jste si neomezené volání z mobilu, pak se nabízí jednu ze státních linek zrušit a na pevné linky volat z mobilu. Jedno pevné číslo je dobré si nechat, pevné linky působí v obchodním styku důvěryhodněji.

Příklad 5

Pokud nepoužíváte paralelní telefony ( více telefonů na jednom čísle), telefonní ústřednu a nemáte připojeno přes pevnou linku zabezpečovací zařízení, pak můžete přejít  na IP volání a výrazně ušetřit. Podmínkou je ADSL/VDSL od O2.  

Za pevnou linku platíte pravděpodobně 490Kč bez DPH, IP linka stojí 100Kč/měsíc a v ceně máte 100minut do všech sítí ( i mobilních). 

*Pokud využíváte fax, je možné k IP lince zřídit speciální faxovou linku za 90Kč. Na IP lince nelze fax používat.

Poradíme vám i jak lépe využít mobilní volání, pokud ho již nemáte optimálně vyřešené.